CATERINA MAGDALENA
CATERINA MAGDALENA

2009. március 7., szombat

NING.COM

Fent vagyok egy oldalon. A Ning weboldalán. Gondoltam egy kicsit körülnézek arra, hisz meghívtak, de még időm nem volt, hogy megnézzem, hova is mentem. Gondoltam körülnézek egy kicsit a minap. Szinte örültem annak, hogy elsők között lehettem a meghívottak listáján, de még mindig nem jöttem rá arra, hogy hogyan is keveredtem én oda. Majd ahogy nézegettem az oldalt, az alapítókat, stb ... felfigyeltem a lényegére. Ezért a Ningen belül megalapítottam a saját kis baráti körömet, a: http://caterinamagdalena.ning.com oldalt.

Ide hozzám bárki felregelhet, aki úgy érzi, hogy szereti az oldalaim, szeretne engem egy kicsit közelebbről megismerni és szeretné egyúttal megismerni a többieket is.
Ide felrakhatsz magadról képeket, munkásságod, videókat, zenéket, csetelhetsz és ugyan úgy meghívhatod a saját barátaid is. Ezért hát hajrá, csatlakozz a baráti körömhöz most.

Légy üdvözölve nálam és érezd jól magad!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése